min vardagar.

jaa nu är det dags att börja m blogga igen!

under april och maj gjorde jag inget stort.. i stort sett att jag bara jobba hela tiden..

låter trist liv som jag har dt nu.. och jag instämmer det är inte rolig livstil som jag lever just nu men jag trivs med det eftersom vad ska jag liksom göra på mina lediga dagar?

festa?? nåja.. jag festar allt för sällan nu. därför att jag jobbar ofta på helger.. min lediga dagar är oftast på torsdagar.. så festa på tors? nej dt passar ej bra.. eftersom jobbar på fredag.. tufft schema har jag kanske..
men som sagt jag trivs m dt än så länge.. money´s all


har varit på gryttjom några ggr nu.. längtar efter att göra min säsongens första hopp.. lär bli juni.. pga jobb.
yeah ser fram emot det!.. att hoppa ur en fungerar planet.. icke så dumt!!..
får en härliga känsla när man faller..
härliga folk finns där.
bra gemenskapet där..
ja så gillar jag Gryttjom väldigt mkt..

men självklart min liv består ej bara om jobb..

jag brukar ut o meet my firends så klart! men inte lika oftar som gymnasiet tiden.. därför hade man mer fritiden..
så att man saknar skolan ibland.. för det mest är träffar kompisar varje dag o göra roliga saker på kvällar..
nu är skillnad.. jobbat .. hem o vill vara avslappnad.. även för andra som har jobb vill det oxå..
och många av min kompisar jobbar som assistent.. så alla vi har olika schema vilket gör svårt för oss att träffas spontant..
men då menar jag inte att vi brukar bestämma en datum för att ses..
utan man ska KOLLA andra om dom är ledig.. så ses vi.

det låter knepigt m min nya livet?



livet är mer värd än vad man trodde..
utnyttjar de!
ge aldrig upp
livets erbjuder är enormt.. tänk efter ni!

/ med vänligt hälsningar Hannes Danielsson

Kommentarer
Postat av: weladdy

söt inlägg, å de stämmer m de du säger. drf jag små rädd arbetslivet pga mkt jobb å lite fritid z men som sagt money´s all :)

2009-05-12 @ 21:41:07
URL: http://gommish.blogg.se/
Postat av: jessica

äh du överlever ändå ;)

du får väl semester till sommarn?

då blir de ju väl gryttjom och fest`? ;P

2009-05-12 @ 22:28:09
URL: http://jessistheshit.blogg.se/
Postat av: Shjetan

Håller med, och jag ser att Mårten är lika frusterad som dig men att kunna försörja sig själv - så måste man arbeta. Men man får utnyttja lediga dagar med att umgås med de som man älskar, flick/pojkvänner eller de närmaste vänner. Får göra så mycket på bara en dag, det kommer bli händelserika dagar, eller hur?



Ännu med mycket pengar så kan man göra vad man vill - resor.. ;)

2009-05-13 @ 00:07:38
URL: http://shjetan.blogg.se/
Postat av: jess

ah, du jobbar på skolhemmet i mogård va?

så de har öppet i sommar ändå?

2009-05-13 @ 21:40:31
URL: http://jessistheshit.blogg.se/
Postat av: Fleur

money´s all. All right!

2009-05-16 @ 19:51:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0