sammanfattning.

med att börja vill jag tacka några som svarade på min frågan..

att sammafattningen allt, jag är en kille som tycker om att resa och göra äventyrliga saker.. men jag kan vara väldigt lat när det gäller inom hemma.. jag sprider glädje och brukar vara glada o gör andra skrattar..

allt enligt er syn på mig..

rätta gärna till :)

en annat sak..

idag provade jag jogga med thomas carlin..

jag som trodde jag kunde joggar lika bra som han.. men nej FYFAN NEJ!

långt ifrån!!..
jag började samma takt som thomas men gav upp helt slut blev jag och.. han bara jogga vidare o tillbaka till mig sen vidare sen tbx t mig o sånt.. sjuk bra konditionen har han!..

zz men det är bra för mig att veta att jag har PI dålig kondis.. :)

så får thomas väl bli min personligs tränare..

joggning är skön o avslappnad när man är tränad för det annars är det kämpigt som jag har det nu :D

om 2 veckor ska jag kunna springa långt..

hjälper du t?
thomas.. :D

seeya


Kommentarer
Postat av: Thomas C

haha. jaa mer än gärna ;) och lycka till med din kondition! kämpa på, jag håller tummen! :)

2009-01-20 @ 18:51:12
Postat av: Älvan

jag trodde inte alls om thomas! att han ens tränar! :O



men kämpa på du! jag ska träna med grabbarna på fredag ;)

2009-01-20 @ 19:23:24
Postat av: occir

good luck to! =)

2009-01-20 @ 19:49:23
Postat av: Anonym

haha! lycka till med joggningen!! jag som tänker börja jogga också, men joggningsskor måste jag ha - ska köpa det när jag får pengarna.

vädret måste bli bättre först! hihi

2009-01-20 @ 21:41:17
URL: http://mininyman.blogg.se/
Postat av: josefin

joo, de var intressant men ändå pi obehagligt att se.. då tänkte man på de personer som har varit där. måste vara jobbigt upplevelse..

2009-01-23 @ 17:26:56
URL: http://mininyman.blogg.se/
Postat av: Maddie

haha inte ofta jag shoppar på internet faktiskt :D

2009-01-24 @ 20:18:52
URL: http://enmadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0