tittade runt

jag bläddrar mina bilder i datorn.. och det väckte några minne..

en ofattbart:

jag o kompisar har rest t st anton..

när jag ser bilden fattar jag ej hur kul vi hade.



ett resan som vi struntade i pengar o nästan mat, allt vad vi gjorde var att ha bara KUL!

en riktig gemenskapet resan!

man saknar den tiden ibland.

så var det.

andra minnesvärt resor

här står jag med syrran o farsan på strand i martinique


sälen, våra kända sälen sången.

bulgarien med underbara malin <3

i Frankrike på besök syrran.

Kommentarer
Postat av: Sara

hihi. alla resor speciella på sina sätt. å jag med en av dem, sälen! never forget it ;)

2008-10-25 @ 00:16:27
Postat av: sofie

härliga bilder, förstår att alla minnen kommer tillbaka.. :)

2008-10-27 @ 23:38:36
URL: http://fairwhouncover.blogg.se/
Postat av: jossan

dina bilder gör så att jag saknar tillbaka alla mina gamla resor, särskilt brasilien åh! vännerna å resorna = helt underbart! hehe :)

2008-10-29 @ 16:21:58
URL: http://enkeliii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0