Jag hittade ...



Jag hittade de på min gamla blogg. det va intressant..
det var då 2007.
så här skrev jag:

Jag drömde mycket om höjdhopp.. jag tog alla utmaning o var nära dö..

men överlevde allt istället .. till sist byggde en ny byggnad wtc.. då jag stod längst upp på taket och njöt av utsikt sen kom en tjej.. då vi pratade.. sen skojade hon knuffa mig sen jag sa slutar.. tänk om jag ramlar.. då sade hon ne du är tillräcklig stark bli knuffas av mig.. jag skrattade.. då när hon knuffade igen då jag tänkte faller på skämt men gjorde det på riktig istället.. när jag faller fr byggnaden då jag vinkade t henne och log för att jag visste jag skulle dö.. men sen när jag kom närmare t marken.. då insåg jag en sak jag har en chans att överleva då tog jag en försök o bla.. lyckades landar lugnt och fint. på marken sprang hon och ser ledsent ut
men sen förstod inte när hon såg att jag stod o var oskaddad.. sen kom en min bästa kompis o jag sprang t honom o sade jag klarade det! annars hade jag har va döende utanför! han fattade inte.. då berättade tjejen för kompisen..
bla sen drog jag t frimis o skryta om det t andra.. och tog några öl.. sen träffade jag ludwig då pratade jag lite om den.. sen han trodde inte på det då skippade vi.. o såg en konstig buss.. då vi diskuteras om vad det var?

nästa dag
med tidningen osv..

många flämtar o fråga hur kunde jag klarade det samt undviker dom mig.. är jag en människan eller?


ironiskt är att jag hoppar fallskärmshoppning nu..

Kommentarer
Postat av: Sara

haha ja max... minns drömmen :D

2008-10-27 @ 23:36:21
URL: http://unikii.blogg.se/
Postat av: sofie

wow, ödet!

å du passade så jäkligt bra i dreads! :)

2008-10-28 @ 01:12:24
URL: http://fairwhouncover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0